Händer inte allt för mycket

Fler och fler barn börjar komma tillbaka till ridningen i takt med att vädret blir bättre vilket är kul :)
Jag rider i stort sätt inte alls längre, blir kanske någon liten nätt runda på Alco då o då men det är knappt. Med hans vårkänslor o mesiga beteende vågar jag inte riktigt chansa.
 
Letar fortfarande med ljus o lykta efter medryttare till både honom o Calle så att jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte rider längre.
Malin är fortfarande medryttare på Alco men jag behöver ha en till :) Tacksam de helger Louise är hemma från skolan för då tar hon en tur på både honom o Calle-kula :)

Är även otroligt viktigt för mig att Alco fortsätts att tränas regelbundet i dressyr då vi kommit en bra bit på vägen innan vintern. Förr slogs folk om o få rida ens häst, nu finns där ingen alls... Vad hände där egentligen?! Måste varit jag som inte hann med i vändningen.
 
Anledningen till mitt kommande uppehåll är att jag är gravid(:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0