Gott nytt år

Får passa på att önska er alla ett gott nytt år. =)
 
Alco o jag tog årets sista ritt igår (den allra sista tog Louise i morse). Mensenare  i veckan e jag uppe på ryggen igen;)
Var även borta hos Lady o Wille o raspade Willes hovar.
 
2013 har varit ett händelsefullt år, både bra o dåligt. Men jag väljer att focusera på allt bra. Höjdpunkten är såklart Isabella!!
Men även vår Hawaii resa, husköp, första föl mm. Nu blickar vi vidare mot nästa år och jag är redo att möta nya utmaningar.
 
Min pappa jobbade sin sista dag i söndags. Ni kan läsa om detta härhttp://www.trelleborgsallehanda.se/trelleborg/article2055401/Nu-kliver-Claes-ur-bilden.html
(länken syns av ngn anledning inte, men håll muspekaren efter "här" o klicka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0