Prins röd

Vilket åskoväder som drog in igår... Jag är glad att det hann dra förbi innan Louise kom för o hoppa Alco=)
Han är inte hoppad på länge nu och han tyckte de var dö kul o skötte sig utmärkt; hoppade allt hon styrde honom på(:
Man blir så glad när han är på de humöret. Han behöver omväxkling som alla andra så det var väl delvis de som bidrog till hopp-glädjen (:
Telefonen låg på laddning så tyvärr finns där inga bilder :(
 
Det händer mkt i huset nu men jag jobbar så pass att jag inte hinner vara där så jätte mycket *suck*, men alla lediga dagar åker jag dit o hjälper till att fixa o dona.
Mattias har semester nu så han får en hel del gjort. Vi får hjälp med tapetsering o idag har en firma börjat renovera vårt badrum. Litet badrum men stort projekt då de ska höja taket o slå ut en vägg så att det blir större :)
Slänger upp före o efter bilder sen;);)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0