God fortsättning

Hoppas att erat nyår var bra!:)
Hade först ett pass på jobb o när jag kom hem runt 22 gick vi bort till Emma o firade in 12 slaget med hennes familj.
Bellis vaknade när hunden skällde så hon höll sig vaken från de att vi kom dit tills att vi gick hem runt 00.30
Men tro inte att hon tog sovmorgon för de;) Kl 7 var de bara för Mattias att pallra sig upp;) Jag skulle jobba så jag behövde få sova.
Hästarna överlevde nyårsnatten o de små fick va ute på lösdriften i år; de andra åren har vi ju stallet in dom på nyårsafton men de har aldrig ens lyft huvudet för smällandet.
 
Mammsen fick calici under arbetspasset på nyårsafton så jag har hållit mig i från gården så gott jag kunnat nu ett par dagar;) 
Var där en kort stund igår bara o mockade mm.
Men i morgon hoppas jag att hon slutat smitta så att jag kan vara där i lugn o ro. Dags för stallmöte!=)
Har själv klarat mig ifrån det när jag haft patienter som haft de, de senaste 2 åren iaf men vill inte gärna dra hem det till Isabella. Än mindre nu när hon ska skolas in på dagis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0