April

Tänk att det redan är April månad. I denna helgen har det lovat kanonväder, men det är nog mest för att jag måste slava på jobb;)
Isabella passas av mormor lör o sön då både jag o Mattias jobbar o det tkr hon är så kul.
Hitta på bus hela dagen lång med katter o hästar. I morgon har jag lovat henne en ridtur på Santana innan jag ska åka iväg o jobba. 
Nästa vecka är de hög tid för vaccination av vilddjuren, hoppas det är lättare o få ut vet än andra år;) Tkr inte de minsta om o ringa o jaga på.
Att ngn dessutom måste vara ledig hela dagen för de vet aldrig när de kan komma kan vara jobbigt de med men det är tur att de finns (: O ännu mer tur att de prioriterar akutfall;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0