Slut på energi

Idag flyttade Martha o Santana; kommer bli hur bra som helst när vi kommit i ordning i nya stallet😄
 
Hade tänkt skriva hur mycket som helst egentligen o kräka av mig alla känslor o tankar men jag kom fram till att det finns ingen anledning o sjunka till samma nivå.
 
Hela mitt liv har det gått att köra med mig; att behandla mig illa o sprida falsk dynga. Men vet ni; det är slut med det nu. I fortsättningen ska bara människor jag trivs med få finnas i mitt liv, jag kommer inte ta mer skit.
Människor som snackar skit bakom er rygg är ganska fega o mår troligtvis inte speciellt bra själv iheller.
Även om det gör ont så gå rakryggad därifrån. Finns ingen som tackar en för att man aldrig säger något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0